fbpx

Automatizarea procesului de raportare financiară

Finlight automatizează raportarea financiară preluând datele din sistemele contabile și transformându-le în informații concise și structurate, gata de utilizat.

Platforma noastră se integrează perfect oriunde deciziile sau monitorizările financiare sunt esențiale cum ar fi în activitatea birourilor de contabilitate, departamentelor de credit comercial, instituțiilor financiare, administratorilor judiciari și fondurilor de investiții sau orice alte activități.

Preluare automată a datelor

Preluarea și transformarea datelor

Datele contabile, provenind din Balanța Contabilă, Registrul jurnal sau fișierul SAF-T, sunt preluate din sistemele contabile* și transformate în informații financiare esențiale pentru crearea pachetelor de raportare.

Finlight oferă flexibilitatea de a personaliza aceste informații conform cerințelor de implementare, adaptându-se la orice “rețetă” solicitată de utilizatori conform standardele interne în vigoare. Prelucrarea și stocarea datelor se realizează într-un mediu Cloud securizat.

*datele pot fi preluate din orice sistem contabil, din orice jurisdicție (țară), pentru sisteme contabile ce utilizează înregistrarea contabilă în partidă dublă

Sistem de ajustare conform realității

Ajustarea datelor

Platforma Finlight oferă flexibilitate în ajustarea datelor contabile introduse atunci când raportarea financiară de management sau deciziile de creditare necesită modificări specifice – cum ar fi ajustarea stocurilor, capitalizării, veniturilor și altele asemenea.

Sistem interactiv ușor de utilizat

Prezentarea informațiilor financiare

Informațiile financiare sunt organizate în trei dimensiuni esențiale: dashboard-uri, rapoarte financiare și alerte financiare. Puteți accesa aceste informații în mai multe moduri:

  • direct în interfața web Finlight via browser.
  • exportând componente sub formă de tabele sau grafice.
  • transmițând informația prin API pentru integrare în sisteme conexe.

Evaluare conform standarde stabilite anterior

Evaluarea informațiilor

Finlight furnizează un sistem integrat pentru evaluarea cantitativă și calitativă a informațiilor financiare ce cuprinde și alerte pentru evoluțiile nedorite ale indicatorilor.

Deși sistemul vine pre-configurat, oferă flexibilitatea personalizării totale în funcție de nevoile utilizatorilor.

Sistem integrat pentru transmiterea datelor

Securitate și adaptabilitate în partajarea datelor

Informațiile financiare pot fi distribuite securizat între diverse organizații. Odată înrolați în platformă, toți utilizatorii beneficiază de acces protejat la informații. Fiecare utilizator primește un set de rapoarte adaptat specific nevoilor organizației sale.

De exemplu, un birou de contabilitate:

  • Poate gestiona date pentru 10 entități diferite.
  • Oferă fiecărui client acces doar la informațiile entității respective.
  • Configurează individual pachetele de raportare, ajustate la cerințele fiecărui client.

Beneficiile automatizării cu Finlight

1

Reducerea costurilor

Automatizarea contribuie la reducerea costurilor prin diminuarea semnificativă a timpului necesar procesării manuale și eliminarea erorilor costisitoare.

Transformând rapid datele în informații și asigurând standarde ridicate de calitate, automatizarea aduce beneficii financiare semnificative, maximizând eficiența operațională a organizației.

2

Personalizare și eficiență în deciziile financiare

Serviciile de raportare financiară pot fi personalizate conform nevoilor fiecărui utilizator.

Acestea pot fi optimizate în scopul evaluărilor de management, monitorizărilor specializate sau pentru a facilita procesele de creditare.

3

Distribuirea securizată a datelor în timp util între organizații

Soluția permite disponibilitatea constantă a datelor, sincronizat cu închiderea contabilă și riscurile asociate cu transmiterea informațiilor financiare între organizații sunt eliminate. 

Te poți baza pe o distribuire eficientă și sigură a informațiilor, indiferent de complexitatea structurii organizaționale sau a cerințelor clienților.

4

Asigurarea necesarului de conformitate

Finlight furnizează funcții specializate pentru a susține respectarea rigorilor de conformitate.

Platforma include rapoarte specifice, concepute pentru a se alinia cerințelor de conformitate contabilă și fiscală, inclusiv cele ale standardului de raportare SAF-T din România. Pentru informații detaliate privind conformitatea SAF-T, consultați pagina Verificare SAF-T.

Aplicabilitate

Descoperă contextele în care automatizarea raportării financiare aduce valoare adăugată. Dacă ești interesat de această tematică și dorești informații suplimentare, ne poți contacta pentru o ofertă adaptată nevoilor tale.

  • Finlight preia datele contabile din orice sistem (prin Upload sau API) și le transformă automat în pachete de raportare financiară, eliminând efortul contabilului
  • clienții primesc raportări financiare adaptate nevoilor lor
  • raportările respectă cerințele de conformitate, având în vedere în special standardul SAF-T, acolo unde este cazul
  • Finlight preia datele contabile din orice sistem și le transformă automat în pachete de raportare financiară, simplificând procesul de raportare
  • elementele de raportare facilitează crearea eficientă a rapoartelor curente și a celor de cauze
  • debitorii și/sau creditorii primesc raportări financiare adaptate cerințelor lor
  • Raportările se aliniază la cerințele de conformitate, punând accent pe standardul SAF-T acolo unde este relevant
  • Finlight preia datele contabile din orice sistem (prin Upload sau API) și le transformă automat în pachete de raportare financiară
  • rebitorii sau creditorii beneficiază de raportări financiare adaptate cerințelor lor
  • accesul la funcționalități de evaluare și alertare financiară este asigurat pentru debitori și/sau creditori
  • raportările corespund cerințelor de conformitate, având în vedere în mod special standardul SAF-T, acolo unde este cazul

Automatizarea procesului de raportare financiară include:

  • preluarea datelor contabile din mai multe surse (sisteme contabile, upload direct, sisteme de stocare specifice)
  • transformarea datelor în informații financiare
  • monitorizare informațiilor din punct de vedere cantitativ și calitativ la nivel de entitate (companie) sau la nivel de portofoliu
  • transmiterea și stocarea informațiilor conform protocoalelor specifice activității instituției

Implementarea automatizării în cadrul instituțiilor financiare este un proces complex. Pentru mai multe detalii și clarificări vă rugăm să ne contactați.

Hai să ne cunoaștem

Vrei să colaborăm?

Lasă-ne un mesaj și te vom contacta noi.
Ai nevoie de asistență specializată sau ai orice fel de întrebări?
Suntem aici să te ajutăm.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de confidențialitate și Termenii și condițiile Google