Soluția de raportare financiară FinLight

Un sistem simplu care preia datele brute din contabilitate și le transformă in informații valoroase pentru tine

Preluare automată a datelor din contabilitate

Renunță la raportările făcute manual și dificil de interpretat. Cu FinLight ai nevoie doar de o Balanță contabilă și de Registrul jurnal în format Excel, exact cum le exportă softul tău de contabilitate, fără nici un fel de necesar de prelucrare din partea contabilului tău. Tot procesul cuprinde doar 3 pași simplii:

Tot procesul durează maxim 20 de minute pentru importul și prelucrarea inițială a datelor, apoi aproximativ 5 minute în fiecare lună pentru importul Registrului Jurnal aferent lunii încheiată.

Panou de control

Prezintă imaginea financiară de ansamblu a Firmei tale, sintetizată într-un singur loc

Forma Panoului de control diferă in funcție de pachetul achiziționat.

Rapoarte financiare

 Oferă informații detaliate, prezentate într-un mod ușor de urmărit de către toate categoriile de utilizatori, de la acționarii care doresc să mențină controlul asupra afacerii pana la specialiștii in finanțe. Rapoartele financiare au următoarele caracteristici:

Rapoartelor financiare pre-configurate de noi sunt construite astfel încât să poți evalua măsura în care anumite acțiuni/operațiuni influențează profitulfluxul de numerar și stabilitatea companiei.

Rapoartele financiare pot fi reconfigurate la cerere, în funcție de solicitările tale legate de nevoia ta de informație.

Sistem de alertă

Află unde e nevoie de atenția ta folosind sistemul nostru de alertă. Alertele sunt configurate astfel încât să fie ușor de interpretat pentru ca tu să poți lua masuri de remediere, dacă este cazul, în cel mai scurt timp.

Modul de configurare al alertelor este general și aplicabil oricărei afaceri.

Asistență de specialitate

Te vom ajuta pe toata perioada utilizării FinLight, începând de la preluarea datelor și până la interpretarea si monitorizarea lunară a informațiilor. De asemenea, iți punem la dispoziție o biblioteca de resurse care sa te ajute sa interpretezi informațiile.

Te vom ajuta pe toata perioada utilizării FinLight, daca ai nevoie.

Întrebări și răspunsuri (Q&A)

Sunt Asociat/Acționar într-o companie si sunt implicat in managementul de zi cu zi al companiei. Cum mă poate ajuta FinLight?

FinLight te ajută să crești profitul și să îmbunătățești stabilitatea Companiei. Cum? Prin următoarele analize ce sunt disponibile prin intermediul platformei:

  • analiza Contului de profit și pierdere pentru a înțelege mai bine corelațiile dintre nivelul de venituri, categorii de cheltuieli, profit și încasări:
    • analiza evoluției veniturilor pentru a eficientiza sursele de profit
    • supravegherea cheltuielilor pentru evitarea ieșirilor nedorite de numerar (costuri fixe, costuri variabile, etc)
  • analiza Bilanțului Contabil ce reflectă poziția financiara a Firmei in legătura cu:
    • stabilitatea financiară pe termen scurt – analiză capital de lucru
    • structura de finanțare – cat de eficientă este structura de finanțare actuală în ceea ce privește: nivelul creditului furnizorfinanțările bancareimplicarea asociaților în structura de finanțare, etc)
  • analiză Flux de numerar – înțelege exact de unde vin banii și unde se duc precum și corelațiile dintre:
    • Vânzări și încasări 
    • Cheltuieli și plați
    • Profit și flux net de numerar
    • Capitalizare și disponibil de numerar

Știm ca pentru astfel de analize este posibil să ai nevoie de asistență și din acest motiv toate abonamentele FinLight au incluse și o componentă de asistentă tehnică în domeniul financiar.

Cu ce este diferit FinLight fata de rapoartele financiare (de credit) disponibile in piata?
FinLight este singura platformă disponibilă care oferă acest tip de servicii, având in vedere că:
  • FinLight utilizează datele contabile brute de bază (înregistrări pe fiecare tranzacție) ce oferă acces la informații clare și detaliate, spre deosebire de restul rapoartelor financiare ce utilizează date financiare publice agregate ce nu pot fi folosite decât pentru pentru construcția unei raportări financiare superficiale.
  • Raportarea FinLight este mai relevantă pentru că:
    • este disponibilă imediat după efectuarea înregistrărilor contabile, spre deosebire alte rapoarte ce oferă informații la aproximativ 6 luni după închiderea situațiilor financiare
    • oferă informații cu frecvența lunară, spre deosebire de rapoartele financiare disponibile ce oferă informații cu frecvență semi-anuală sau anuală.
    • raportarea FinLight poate fi personalizată și adaptată în funcție de solicitările utilizatorilor
Căror categorii de Utilizatori se adresează FinLight?

Asociați/Acționari, directorilor generali, directorilor financiari, controlorilor financiari, contabililor, controlorilor de credit, analiștilor financiari, etc.

Nu am cunoștințe financiare, pot utiliza platforma FinLight?

Da. FinLight este concepută în așa fel încât sa poată fi utilizată de o gama larga de utilizatori (de la începători în ale finanțelor pana la specialiști) și are implementat un sistem de asistenta (Ajutor real) conceput sa ofere detalii despre conceptele utilizate. Daca pentru elemente mai avansate ai nevoie totuși de ajutor, iți stăm la dispoziție.

Vrei să testezi platforma FinLight?
îți oferim posibilitatea unui demo FinLight utilizând datele firmei tale, absolut gratuit.
— Hai să vorbim?

Vrei să colaborăm? Lasă-ne un mesaj și te sunăm noi

Ai nevoie de asistență specializată sau ai orice fel de întrebări? Suntem aici să te ajutăm.