Raportare Financiară Completă

Informații clare pentru a fi utilizate în contextul managementului financiar.

Soluție completă pre-configurată

Ce înseamna un pachet complet de raportare financiară?

Pentru manageri, gestionarea financiară adecvată necesită răspunsuri clare la întrebări esențiale:

Care sunt ariile de interes?

Pentru o perspectivă corectă asupra situației financiare, identificăm și evidențiem zonele de interes, oferindu-ți o vedere detaliată a aspectelor cheie ale afacerii.

Cum identific informațiile financiare relevante?

Împreună cu specialiști de renume, am selectat pentru tine toate informațiile financiare relevante, le-am grupat în funcție de ariile de interes aferente și pentru fiecare informație financiară îți oferim și explicații clare, ușor de înțeles.

Cum evaluez informațiile prezentate

Am evaluat diversele domenii de interes pe o scară de la 0 la 100, pentru a facilita înțelegerea situației financiare a firmei tale. Dacă dorești, te putem ajuta să interpretezi și să acționezi în funcție de aceste evaluări.

Funcțiile managementului financiar

Dashboard

Dashboard-ul Finlight îți pune la dispoziție toate informațiile financiare de care ai nevoie, într-o singură privire. Platforma le sintetizează, le explică și le evaluează automat, pentru o înțelegere ușoară și o acțiune rapidă din partea ta

Indicatori Financiari

Poți vedea valoarea curentă a fiecărui indicator cheie, să monitorizezi tendințele din ultimele 6 luni și să compari performanța actuală față de o perioadă de referință anterioară.

Index

Platforma evaluează fiecare arie de interes pe o scară de la 1 la 100, folosind un mecanism specific de evaluare financiară denumit Index. Este ușor de înțeles și afișat, prezentând o perspectivă clară asupra performanței fiecărei arii precum si a elementelor componente

Alerte

Mecanismul de alerte financiare pre-configurate te informează despre orice anomalii sau evoluții negative importante în situația financiară a firmei

Rapoarte financiare

Cuprind detalierea informațiilor prezentate in Dashboard

Management Financiar cu Finlight

Management Financiar

Managementul financiar se referă la planificarea strategică, analiza și gestionarea resurselor financiare ale unei companii. Scopul său principal este maximizarea valorii pentru acționari prin asigurarea sustenabilității financiare și creșterii pe termen lung. Aceasta implică monitorizarea fluxurilor de numerar, optimizarea structurii de capital, și investiții înțelepte.

Soluții de management financiar

Transformarea procesului de management

Cu Finlight, îți oferim o cale de abordare a managementul financiar în contextul afacerii tale. De la îmbunătățirea performanței financiare la asigurarea conformității, platforma noastră îți oferă două soluții punctuale pentru a începe să îți transformi abordarea de management și a-ți conduce afacerea spre succes sustenabil.

Raportarea Financiară

Nu putem să îți oferim un sistem complex de Bussiness Intelligence și un Director financiar de elită, dar îți putem oferi cea mai bună alternativă de pe piață pentru a implementa funcția de Raportarea financiară de care ai nevoie în firma ta.

Verificarea SAF-T

Nu putem să generam declarația SAF-T pentru tine dar o putem verifica astfel încât să fii sigur că îndeplinește toate criteriile de conformitate impuse de ANAF.

Sistem superior

Raportarea financiară relevantă necesită preluarea datelor contabile la detaliat nivel posibil – nota contabilă. Spre deosebire de alte platforme, Finlight preia aceste date contabile din Registrul jurnal sau din fișierul SAF-T și le transformă în informații utilizabile. In lipsa acestor date, raportarea financiară devine „orientativă” și aplicabilitatea ei este puternic redusă.

Raportare registru jurnal

Conține exclusiv raportare financiară, fără detalii de tranzacții și/sau parteneri

Raportare SAF-T

Conține inclusiv detalii la nivel de tranzacții și parteneri

Pentru cine este Finlight?

Antreprenori și Microîntreprinderi

Dacă ești la început de drum sau conduci o microîntreprindere, platforma noastră îți simplifică raportarea financiară și îți oferă insight-uri valoroase pentru a lua decizii informate, economisind timp și resurse.

IMM-uri

Pentru companiile în creștere care se confruntă cu complexități financiare crescute, oferim soluții de raportare financiară și audit SAF-T care asigură conformitatea și optimizează procesele financiare.

Manageri Financiari și Contabili

Specialiștii în finanțe și contabilitate.

Testează acum soluțiile Finlight pentru compania ta.

Descoperă platforma noastră de management financiar, care îți oferă soluții pentru raportarea financiară și verificarea declarației SAFT. Cu aceste instrumente la dispoziție, vei putea gestiona eficient situația financiară a firmei tale și asigura conformitatea fiscală SAF-T.

Verificarea SAF-T

Asigură conformitatea
declarației SAF-T​

Finlight te ajută să respecți cerințele legale SAF-T. Platforma noastră integrează verificarea SAF-T în procesul de depunere a declarațiilor fiscale și te poate ajuta să identifici potențiale erori. Este important să reții că responsabilitatea finală pentru respectarea legislației fiscale revine în continuare companiei tale și administratorilor acesteia.

Ghidul Financiar Finlight

Toate cunoștințele de raportare financiară de care ai nevoie pentru a utiliza platforma într-un mod simplu și interactiv au fost sintetizate de specialiștii noștri în Ghidul Financiar.

O resursă de educație financiară FinLight apreciată, pe care mii de utilizatori au parcurs-o deja.

Testimoniale clienți

Clienți mulțumiți de platforma noastră

Întrebări frecvente

Aici veți găsi răspunsuri la întrebările frecvente despre utilizarea platformei și caracteristicile acesteia.

Datele financiare brute (neprelucrate) provin din sistemul contabil prin încărcarea fișierelor MS Excel, XML (în cazul SAF-T) sau prin intermediul API-ului. Ulterior, sistemul Finlight le prelucrează și prezintă informațiile sub forma diverselor pachete de raportare financiară.

Pentru construirea informațiilor financiare putem utiliza 2 surse de date: Registrul jurnal sau fișierul SAF-T.

Da, putem personaliza pachetul de raportare în funcție de solicitările utilizatorilor.

Platforma Finlight te ajută să iei în considerare realitatea operațională a companiei tale, chiar dacă aceasta nu se reflectă încă în situația contabilă din motive legale. Poți ajusta anumite cifre pentru a obține o imagine mai precisă a performanței financiare, cum ar fi:

  • Creanțele aferente clienților rău platnici: Poți ajusta valoarea acestor creanțe pentru a reflecta probabilitatea scăzută de recuperare a sumelor restante.

De ce este importantă această ajustare?

  • Permite o imagine mai realistă a stării financiare a companiei tale.
  • Ajută la identificarea potențialelor probleme financiare.
  • Facilitează luarea unor decizii strategice mai bine informate.

Finlight îți oferă flexibilitatea de a ajusta cifrele conform realității operaționale, oferindu-ți o perspectivă mai clară asupra situației financiare a companiei tale.

Te sprijinim pe tot parcursul colaborării astfel încât experiența ta cu soluțiile oferite de Finlight să se materializeze în rezultate concrete pentru firma ta. Indiferent că e vorba despre soluția de Raportare financiară sau de Verificare SAF-T, suntem aici pentru a te asista.

Ai nevoie de asistență specializată sau ai orice fel de întrebări?

Lasă-ne un mesaj și te vom contacta noi.
Suntem aici să te ajutăm.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de confidențialitate și Termenii și condițiile Google